Main Module

Welcome to my cooking blog, a place where recipes are shared. Do not hesitate to leave comments and ideas as to how to improve my cooking. Enjoy blogwalking and please keep coming back for more updates

Adds

Calendar

Friday, November 4, 2011

Keropok Lekor dan Kopi O - dan tempahan Marble Cheese Brownie lagi...

Malam ni kita cuti masak-masak...hubby kata dia lapar sangat tak tahan nak tunggu mieza masak..jadi kul 6 petang tadi dia ajak mieza gi makan kat restoran je...yahooo leh cuti masak...tapi mieza nak tayang keropok lekor pemberian kawan ofis suami..boleh la wat minum petang sambil minum air kopi o panas-panas...talking about keropol lekor..mieza suka yang jenis kecil sikit tu..kalau dapat kopok lekor ganu ouhhhh beshnyer...mieza suka! Mieza ucapkan terima kasih banyak-banyak kepada kawan suami yang sudi hadiahkan kami kopok lekor ini...semoga rezeki anda kian bertambah...amin.





Ini pula tempahan Marble Cheese brownie sebanyak 3 biji (gambar cuma amik 1 je) yang ditempah rakan sepejabat mieza...mieza ucapkan ribuan terima kasih kepada Azie, Eda dan Sofea kerana sudi menempah dengan mieza...dan mieza ucapkan selamat hari raya aidil adha...terima kasih kerana support mieza jadi usahawan :)

4 comments:

Wani said...

salam.. bestnya makan kepok lekor .. tapi tergoda tengok kek kat bawah tu ,, hihi ..semoga bisnes akan terus maju :))

nuwairani ismail said...

alhamdulillah rezeki di musim raya...bestnye keropok lekor...baru hari tu dapat makan keropok lekor dari ganu..mak mertua kawan datang sini...siap bawak keropok lekor lagi...kite pon menumpang la sekali. heheh

selamat hari raya kak mieza...

Mieza said...

@Wani..kopok lekor makan petang2 sambil dok kat laman mmg besh..terima kasih wani kerana mendoakan kemajuan bisnes mieza yg tak seberapa ni :)

Mieza said...

@Nani...kopok lekor ganu losong memang sedap kan nani...nnt ujung tahun ni nak ke ganu..nak beli byk2 hheeh

Salam aidil Adha buat nani juga :)

Don't forget to click the ad before u continue blogwalking..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...