Main Module

Welcome to my cooking blog, a place where recipes are shared. Do not hesitate to leave comments and ideas as to how to improve my cooking. Enjoy blogwalking and please keep coming back for more updates

Adds

Calendar

Wednesday, August 24, 2011

Nasi Ayam Madu - Fulfilling Adnin's request..again..



Nasi ayam madu lagi...sama menu dengan iftar ke-4..anak dara sulung minta nak makan nasi ayam madu..suka dia dengan nai ayam ni..kesian pula mieza tengok sebab dia demam dah 2 hari...dah 2 hari juga dia tak ke sekolah..tapi tetap berpuasa..katanya bila dia baik demam boleh tak nak berbuka kat kfc..ye lah sayang..tapi bila lepas berbuka je mieza tanya nak ke kfc tak..terus dijawab tak nak sebab dah kenyang...tak ape lah dah berbuka dengan nasi ayam takkan nak makan ayam kfc lagi kan...

ayam madu...sorang 2 ketul belum tentu cukup..



...supnya..dihirup slruppppppp!



..sambal cili dan sos kicap...



Resepi jom jenguk-jenguk kat SINI....

9 comments:

Amie said...

adeeeehhhhh Mieza... nasi ayam madulah pulak di sini, menyempat je masak petang tadi ye....,

harap anak daranya sihatlah segera, tak berapa hari lagi nak balik beraya ye.... hati-hati di jalanraya ye Mieza...

nuwairani ismail said...

alahai sedapnya nasik ayam....takpe2...tunggu lepas raya nanti baru bleh makan nasik ayam...skrg duk umah sorg2 mmg tak termakan la nasik ayam...SELAMAT BALIK KG KAK MIEZA!!!

Juwita Jamaludin said...

salam kenal kak mieza.. kagumnya walaupun kerja sempat masak macam2 juga ye

Ucu Faridah said...

wah nasi ayam pulak....terliur je tengok sepasang sambal tu..
selamat balik kpg..jangan lupa bawa duit raya utk anak buah kt kpg ye...

Mieza said...

@ kak amie cayang...
nasi ayam madu mmg kegemaran anak dara mieza tu..seronok dia makan byk..

Alhamdulillah kak..dah beransur baik dia..dah pergi sekolah hari ni..tp masih batuk2..pun begitu masih lg berpuasa tak tinggal...

Selamat perjalanan pulang dan kembali buat kak amie juga :)

Mieza said...

@ nani..
Alahaiii siannya adik kita berbuka sesorang..tak per nani berbuka dgn spag tu pun dah best giler..sedap sgt tgk! hehehe

NANI..SELAMAT MENYAMBUT AIDIL FITRI JUGA BUAT NANI DAN KELUARGA :)

Mieza said...

@ Juwita..
Tq dear..begitulah anak dah ramai ni nak makan kat luar tak menang tangan nak kawal hehehe..terpaksa la masak kat umah..sesekali ada juga makan kat luar..

Selamat berkenalan buat juwita dan selamat hari raya aidilfitri :)

Mieza said...

@ ucu..
alahhh ucu menu last-last puasa ni..aka menu pemalas hihiih sebab 1 lauk je..

Selamat Hari Raya Buat Ucu juga :)

风骚达哥 said...

20151204 junda
longchamp handbags
michael kors handbags
michael kors outlet
michael kors outlet
louis vuitton outlet
coach outlet
louis vuitton handbags
nike air max
timberland boots
nike blazers
air jordans
nike shoes
christian louboutin uk
juicy couture
michael kors outlet online
ghd hair straighteners
nike outlet store
air jordan 13
louis vuitton
ray ban
prada outlet
cheap uggs
mizuno running shoes
michael kors outlet
mont blanc pens
louis vuitton
michael kors
ed hardy uk
oakley vault
burberry outlet online
nike outlet
coach factory outlet
moncler jackets
moncler outlet
true religion outlet
pandora charms
coach factory outlet
ray ban
louis vuitton outlet
chaussure louboutin

Don't forget to click the ad before u continue blogwalking..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...