Main Module

Welcome to my cooking blog, a place where recipes are shared. Do not hesitate to leave comments and ideas as to how to improve my cooking. Enjoy blogwalking and please keep coming back for more updates

Adds

Calendar

Sunday, July 31, 2011

Blessing Ramadhan Everyone!


Card from google


Assalamualaikum semua..di kesempatan ini mieza nak ucapkan selamat menyambut Ramadhan Al Mubarak kepada semua pengunjung WAWMC yang beragama Islam..semoga Ramadhan tahun ini adalah lebih baik dari tahun lepas..semoga kita semua tabah menjalani ibadah puasa yang penuh barakah..semuga kita semua bergembira menyambut kemenangan pada setiap kali azan maghrib berkemundang yang menandakan kita telah menang melawan nafsu syaitan yang sentiasa menggoda untuk hari berkenaan dan juga hari-hari yang berikutnya..insyaAllah


Di sini mieza postkan lafaz niat puasa bagi sesiapa yang dah terlupa ehehehhe..selamat berpuasa semua :)


Lafaz Niat Lengkap

نَوَيْتُ صَوْمَ غَدٍ عَنْ أَدَاءِ فَرْضِ رَمَضَانَ هَذِهِ السَّنَةِ لِلَّهِ تَعَالَى

Niatnya: Sahaja aku puasa esok hari pada bulan Ramadhan tahun ini kerana Allah Taala.



Lafaz Niat Untuk Sebulan

نَوَيْتُ صَوْمَ شَهْرِ رَمَضَانَ كِلِّهِ لِلَّهِ تَعَالَى

Niatnya: Sahaja aku berpuasa sebulan Ramadhan tahun ini kerana Allah Taala.

9 comments:

Diana @ Melley Mey said...

Assalamualaikum mieza..
Selamat berpuasa buat mieza sekeluarga... salah n silap mohon d maafkan yer mieza...

izahdaut said...

kak mieza.. slamat berpuasa buat akka sekeluarga ye.. semoga sama2 kite beroleh keberkatan dari ramadhan ni.. akak masak berbuka nanti jgn lupa hulur semangkuk kat saya.. hehehe

K.Nor said...

salam mieza.. slmt berpuasa gak... ehh dah niat smlm sebelum ke surau hehe

Mieza said...

@ kak diana
W'salam kak diana..Mieza juga ucapkan selamat berpuasa buat akak dan keluarga..tak der apa salah nak di maafkan pun..jgn lupa tayang menu masakan akak yg sedap2 tu tau :)

Mieza said...

@ izah
Selamat berpuasa untuk izah juga dan tahniah buat IML yang semakin mantoppppp itu...akk tunggu tayangan menu berbuka izah..akk ni cuma beli je kot..tk sempat nak masak..kekadang masak 1 lauk je..yg len2 beli je :)

Mieza said...

@ kak nor
Slmt berpuasa kak nor..mieza kan suka dengan puding kak nor..kak nor ni mmg teror buat puding..bila kak nor tayang mieza mmg tak tahannnnnnnn hehe

Unknown said...

qihang0701ed hardy clothing
ray ban sunglass
kate spade handbags
cheap ray ban sunglasses
ralph lauren
christian louboutin
oakley sunglasses wholesale
borse louis vuitton
mont blanc pen
louis vuitton
soccer jerseys
polo ralph lauren
mont blanc pens
burberry outlet
sac longchamp
true religion outlet
ed hardy clothing
oakley sunglasses
coach outlet store online
ray ban glasses
air force 1
louis vuitton pas cher
true religion
prada handbags
michael kors outlet
cheap soccer shoes
kate spade uk
coach factory outlet
michael kors handbag
cheap jordans for sale
coach factory outlet
michael kors
abercrombie
gucci
louboutin pas cher
michael kors bag
rolex watches
true religion outlet
toms shoes outlet
louis vuitton
q

Wei Chen said...

QF0722
nike air max
nike air max
chicago blackhawks jersey
lebron james jersey
evening dresses
nike air max,nike roshe,nike huarache
oakley sunglasses
washington redskins jerseys
custom mlb jerseys
oklahoma city thunder jerseys
hermes bags
lebron 12
seahawks jersey
dwyane wade jersey
mizuno running
nike free run
michael kors outlet
mont blanc outlet
kate spade sale
chanel sunglasses
bottega veneta wallet
the north face
lebron shoes
air max 90
nike air max
philadelphia eagles jerseys

林磊 said...

2016-2-23 leilei
louis vuitton handbags
cheap jordans
north face outlet
oakley sunglasses
air jordan 8
michael kors handbags
burberry scarf
ugg outlet
ray ban sunglasses
michael kors outlet online
michael kors handbags
michael kors outlet
mcm handbags
louis vuitton outlet onlne
coach outlet online
louis vuitton outlet
michael kors bags
michael kors uk
ugg australia
cheap basketball shoes
coach factorty outlet online
michael kors outlet
adidas running shoes
true religion sale
gucci outlet online
louboutin outlet
michael kors handbags
hermes belt
louis vuitton outlet stores
mcm handbags
christian louboutin outlet
michael kors outlet
michael kors outlet
ugg outlet
true religion jeans
ugg boots
michael kors handbags
polo ralph lauren
louis vuitton outlet
adidas wings

Don't forget to click the ad before u continue blogwalking..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...