Main Module

Welcome to my cooking blog, a place where recipes are shared. Do not hesitate to leave comments and ideas as to how to improve my cooking. Enjoy blogwalking and please keep coming back for more updates

Adds

Calendar

Tuesday, April 19, 2011

Lunch Hari Keputeraan Sultan Perak

Hari ni Perak cuti yahooooo! Walaupun Sultan makan sedap2 sebab hari ni besday dia..aku tetap makan biasa je walaupun hari ni dia bagi cuti kat semua rakyat dia untuk masak sedap-sedap macam dia makan..sebab aku malas yang amat sangat..ntah angin kus kus mana yang menyerang tatau laaaa...oleh sebab aku malas nak fikir nak masak apa...let alone nak memasak..jadi aku savor kemalasan aku to the fullest kakakaka..maka aku cuma masak menu simple simple aje for lunch...tapi En Hasben makan never less! Tu yang aku suka tu..masak ape pun dia bedal je..


Ni ikan bawal masak kicap...dulu dah ada entry pasal ikan ni..klik di sini untuk resepi



dan Ikan Sardin Rebus Goreng...untuk resepi sila klik di sini...



bersama Pak Choy Masak Tiram...nak tau resepi visit sini...



dan tidak ketinggalan Terung Masak Lemak Putih...resepi rujuk sini...



Jemput makan semua!

5 comments:

Don't forget to click the ad before u continue blogwalking..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...